idefix’te Satış Yapın
Uygulamaya Özel 200 TL Üzeri Alışverişlerinizde Kargo Bedava !
product image

Ürünün Diğer Satıcıları (2)

• Ürün Açıklaması
  • Ürünün Özellikleri
  • Kampanyalar
  • İptal İade Koşulları
  • Taksit Bilgileri
  • Ürün Değerlendirmeleri (1)
  • Soru ve Cevap (0)

Kuantum Mekaniği, insanlara önce acayip gibi görünen kuantum mekaniği dünyasının kuramını ve ilgili matematiği sunarken, atom-altı cisimlerin davranışlarını matematiksel soyutlamalarla işleyerek bu zor alana temel bir giriş sunuyor. Kuantum mekaniğinin tuhaf gibi gelen yanlarını bazı popüler kitaplar çekine çekine verirler; oysa bu kitap kuantum mantığının tüm acayipliğini seve seve kucaklıyor. Kuantum mekaniğinin acayipliğinin tam olarak ne olduğunu, kesin matematiksel ayrıntılarla açıklıyor. Kitap, evrenimizde en temelde kuantum davranışının var olduğunu, evrenimizin sadece ve sadece kuantum yasaları uyarınca işlediğini, klasik mekaniğin ancak bir yaklaştırma olduğunu vurguluyor. Bu bağlamda, kuantum durumlarının ilkelerini, belirsizlik ve zamana bağlılığı, dolanıklık olgusunu, parçacık ve dalga ikiliğini en şeffaf biçimde ortaya seriyor. “Bu tam manasıyla bir kuantum mekaniği kitabıdır... Fizikçilerin dünyayı gerçekten nasıl düşündüklerini anlamak istiyorsanız, bu kitaptan başlamanız gerekir.”

-Sean Carroll, Büyük Resim’in yazarı-

“Bir ıssız adada yaşama cezasına çarptırılsanız ve yanınıza sadece bir tek kitap almanıza izin verilse, o kitap işte budur. Yeterince zamanınız olduğu, dikkatinizi dağıtacak hiçbir şey olmadığı göz önünde tutulursa, kuantum mekaniğini en iyi şekilde öğrenmek için bu kitabı kullanabilirsiniz.”

-Science News-

“Susskind ve Friedman’ın ikna edici ve açık seçik örnekleri kuantum mekaniğini tam da gerektiği kadar özetliyor.”

-David Seery, Nature-

“Kuantum mekaniği öğrenmek isteyen herkes için.”

-Publishers Weekly-

Medya Cinsi: Ciltsiz

Ebat: 13x21

İlk Baskı Yılı: 2017

Hamur Tipi: 2.Hamur

Baskı Sayısı: 1. Basım

Katkıda Bulunanlar
Yazar:Leonard Susskind,Art Friedman
Kapak:Zekeriya Aydın
Yapım Yönetmeni:Mustafa Küpüşoğlu

Neden idefix?

Kolay İade

Siparişinizi teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde iade edebilir, iade sürecinin tamamlanmasının ardındansa ödemenizi hızla geri alabilirsiniz.

Müşteri Odaklı Deneyim

Kullanıcı dostu ara yüzümüz tüm ihtiyaçlarınıza eksiksiz yanıt verebilmek için tasarlandı. Deneyiminizi uçtan uca kusursuz kılmak adına çağrı merkezimiz ve canlı destek hattımızla ihtiyaç duyduğunuz her anda yanınızdayız!

Hızlı ve Sorunsuz Teslimat

Siparişlerinizin bir an önce ulaşması için sabırsızlandığınızın farkındayız. Sunduğumuz farklı teslimat seçenekleri arasından size en uygununu belirlemeniz, siparişinizi olabildiğince çabuk veya dilediğiniz zaman aralığında sorunsuz bir biçimde teslim etmemiz için yeterli.