0/5 - 0 Kişi Yorum Yap
- Teslimat Seçenekleri -
Standart Teslimat : 26 Temmuz - 03 Ağustos
Standart Teslimat’ta 50 TL üzeri kargo bedava!

Matematik Hayattır Kitap Açıklaması

Matematik sayılardan, problem çözmekten ve hesap işinden daha fazlasıdır. Matematik bir düşünme biçimidir. Örüntülerle, düzenlerle uğraşır ve bağlantılar kurmaya yardımcı olur. Dinamik çevremizi, ekonomimizi, siyasi sistemlerimizi tanımlamaya yarar. Eğlence ve iletişim dünyasının bai aktörüdür. Müziğin ve resmin yaratılmasını ve tasvir edilmesini sağlar. Bilim adamları onsuz bir hiçtir. Matematik en küçük parçacıkları keşfetmeyi sağlarken, bir yandan da uçsuz bucaksız evreni ve diğer sonsuz dünyaları keşfetmeyi mümkün kılar.

Matematik bir sanattır. Onu hayata geçirmek için matematikçiler örüntülerle, sayılarla ve formüllerle çalışırlar; yeni matematiksel kavramlar yaratırken eski fikirleri hayata geçirecek yeni yollar da keşfederler. Kısacası matematik hayatımızın neredeyse her alanına dokunan büyüleyici bir fikirler dünyasıdır.

Matematik neden hayattır? Bu sorunun cevabı bir fikir, bir soru, bir yapboz, bir sanat eseri, bir metin parçası, kısacası matematiğin fikirler dünyasına göz atmanızı sağlayacak her şey olabilir. Bunlar matematiksel keşiflere açılan birer kapıdır ve uygulamadaki matematiğin sadece anlık birer görüntüsüdür.

Baskı Yılı: 2013