3,5/5 - 5 Kişi Yorum Yap, Kazan!

Sayfa Sayısı : 208

İlk Baskı Yılı : 2014

Dil : Türkçe

Sıfırı kim keşfetti? Neden dakikada 60 saniye var? Sonsuz ne kadar büyük? Birbirine paralel çizgiler nerede kesişirler? Ve bir kelebeğin kanat çırpışı gerçekten de dünyanın diğer ucunda fırtınaya sebep olabili ... Tamamını gör
ya da
60 TL üzeri kargo bedava!

Sıfırı kim keşfetti? Neden dakikada 60 saniye var? Sonsuz ne kadar büyük? Birbirine paralel çizgiler nerede kesişirler? Ve bir kelebeğin kanat çırpışı gerçekten de dünyanın diğer ucunda fırtınaya sebep olabilir mi?

Artık okuldayken matematikte ne kadar kötü olduğunuzdan matah bir şeymiş gibi bahsetmekten sıkıldıysanız, Gerçekten Bilmeniz Gereken 50 Matematik Fikri büyüleyici bir evrene giriş için harika bir fırsat. Profesör Tony Crilly, Roma rakamlarından Fermat teoremine; Oyun kuramından sihirli karelere uzanıyor; sudoku, şifre kırma,piyango ya da birleşik faiz hesabının arkasındaki temel mantığı anlatıyor; kalkülüs, istatistik ve cebirin olur da istersek gerçek hayatta nasıl işimize yarayabildiğini ortaya koyuyor. Matematik bundan daha keyifli olmamıştı...

Baskı Yılı: 2014

Yayınevi: Domingo Yayınevi

Yorum Yap, Kazan!

13.02.2015

Çok fazla hatalı çeviri

Kitap güzel ancak çok fazla hatalı çeviri yapılmış. Bir romanda belki çok önem vermeyeceğiniz bu sorun konu matematik olunca çok büyük sıkıntı yaratıyor. Yazık olmuş. Keşke çeviriye biraz daha özen gösterilseymiş.

30.10.2014

rica

Okuyan arkadaşlar yorum yaparsa,bende merak ettim?

24.10.2014