4,5/5 - 26 Kişi Yorum Yap, Kazan!
- Teslimat Seçenekleri -
Aynı Gün Teslimat : 15 Ekim (18:00 - 23:00)
Hızlı Teslimat : 16 Ekim
Standart Teslimat : 17 - 19 Ekim
Standart Teslimat’ta 60 TL üzeri kargo bedava!

Yazdığı yazıları ile sahip olduğu Bilimin Halkça Anlaşılması Profesörlüğü unvanını hak eden ünlü evrim biyologu Profesör Clinton Richard Dawkins'in en çok ses getiren yazılarının toplandığı bu kitap edebiyat ve bilimi birleştiren ve yine kendine has berrak ve sert tarza sahip. 2008 yılında Tanrı Yanılgısı isimli kitabına açılan dava ile ve web sitesinin Adnan Oktar'ın şikayeti ile kapatılmasıyla yine gündemden düşmeyen yazarın bu kitabı, olaylara Richard Dawkins'in gözünden bakıyor. Kitapta ayrıca bilim dünyasında kendine muhalif olan insanlara olan eleştirileri ve kendi deyimi ile kankası olan Douglas Adams'a (Otostopçu'nun Galaksi Rehberi kitabının yazarı olan benzersiz mizah dehası) ölümünden sonra yazdığı methiye de bulunuyor.

Sunday Times Bestseller

"Batıl inancın karşısında deneysel bilimin ateşli bir avukatı … En uzlaşmaz olduğun anda bile, fiziksel dünyaya karşı samimi bir hayranlık duygusu uyandırıyor."
Library Journal, Yılın en iyi Bilim-Teknoloji kitabı olarak seçildi

"Dawkins zamanımızın en büyük evrim biyologu … Tartışmaya girmekte çok hızlı ve sahte bilim insanlarının, bağnaz dindarların ve muğlak felsefecilerin yırtıcı bir düşmanı."
Christopher Lambton, Scotsman

'Kristal falcılarının, homepatların, yaradılışçıların, görecelikçilerin, zihinleri bulandıranların ve hilekarların savlarına saldırırken bir pala gibi, dar omuzlardan kafaları tek darbede koparıyor ... okuması büyük keyif'
A.C. Grayling, Literary Review

"Dünyanın en önde gelen evrim biyologlarından birisinin kaleme aldığı bu makale koleksiyonu, yazarın sağlam kanıtlar ve mantık sayesinde sürdürdüğü bilimsel gerçeğe olan bağlılığının derinlerine iniyor."
Science News

"Bilimsel prensipler diyarına zevk uyandıran bir seyahat … parlak bir şekilde sunulmuş ve kutlanmış."
Kirkus Reviews

Baskı Yılı: 2008

Yayınevi: Kuzey Yayınları

%95,8
%4,2
Yorum Yap, Kazan!

21.12.2008

Çevirisi fena değil

Kitabı henüz yeni okumaya başladım ama Tanrı Yanılgısı gibi bir çeviri faciası ile karşılaşmadığımı söyleyebilirim.