4,5/5 - 5 Kişi Yorum Yap, Kazan!

Sayfa Sayısı : 360

İlk Baskı Yılı : 2010

Dil : Türkçe

ya da
60 TL üzeri kargo bedava!

1953 yılında DNA'nın keşfedilmesi insanlık tarihinde yepyeni bir sayfa açtı. Aradan geçen sürede genetik bilginin ve biyolojik sistemlerin nasıl çalıştığını öğrenmekle kalmadık, izleyici koltuğundan kalkıp canlıların yaşam kodunu değiştirerek yaşam süreçlerine yön verebilir hale geldik. Gen tedavisi ile hastalığa sebep olan genlerin yerine sağlıklı kopyalarını aktarıp tedavi sağladık. İnsan kök hücrelerini elde ettikten sonra, vücudumuzu oluşturan hücrelere ve dokulara dönüşüm programlarını öğrenerek insan ömrünü uzatma yönünde önemli çalışmalar yapmaya başladık. 2000'de insanın yaşam sırrını içeren genetik kodunu okumayı başararak, her alanda etkilerini göreceğimiz yepyeni bir çağın kapılarını aralamış olduk. Artık her yeni doğan bireyin, altı milyar harfle yazılmış bir "kullanım kılavuzuyla" birlikte dünyaya geldiğini biliyoruz.

Baskı Yılı: 2010

Yayınevi: Tübitak Yayınları

Yorum Yap, Kazan!

07.01.2011

CITIR CITIR

Alanla yeni ilgilenmeye baslayanlar icin muhtesem olmakla beraber, zaten ilgilenenler icin bile eglenceli ve surukleyici bi kitap. Acikcasi bilim ve hayatin bu kadar ic ice anlatildigi, anlatilmakla beraber aktarilabildigi ender kitaplardan biri oldugunu dusunuyorum. Kesinlikle tavsiye ederim.