Stokta Yok

Ürün geçici olarak temin edilememektedir

Setin İçindeki Kitaplar;

İşte Bunlar Hep Astronomi
Evrende kendini yalnız hissetmek mi? Unut bunu!nTek yapman gereken İşte Bunlar Hep Astronomi'nin kapağını kaldırmak. Artık bir balondan uzay roketi yapabilir, uzaydaki en tuhaf galaksileri keşfedebilir ve evrenin neden kabaran bir üzümlü keki andırdığını anlayabilirsin. Gökyüzüne dair büyüleyici gerçekler ve yıldızlar kadar parlak çizimleriyle İşte Bunlar Hep Astronomi tüm "aklı havadalar" için geliyor! 8 dile çevrilen ve yayımlandığı ülkelerde büyük ilgi gören "İşte Bunlar Hep…" serisinin üçüncü kitabı.

İşte Bunlar Hep Bilim
İşte Bunlar Hep Bilim, kitap süsü verilmiş çılgın bir bilim panayırı. Dans eden kibritler, patates delen pipetler, bükülebilen ışık, sıcak buz ve daha onlarca öğrenmesi kolay, unutması ise neredeyse imkansız bilim numarası. Bilimin sınıflarla kısıtlı kalamayacak kadar havalı bir mevzu olduğunu bilen meraklı beyinlere, İşte Bunlar Hep Bilim takdimimizdir.

İşte Bunlar Hep Sanat
Modern Sanat = Bunu ben de yaparım! - Evet ama yapmadın Mona Lisa'nın neden kaşlarının olmadığını, bir pisuvarın nasıl sanat eserine dönüşebildiğini, Monet gibi resim yapmanın sırlarını, Gerçeküstücülerin neden sınırlarımızı bu kadar zorladığını, özetle sanatı böylesine "afili" yapan sırrı öğrenmek isteyen tüm yaratıcı zihinlere takdimimizdir: İşte Bunlar Hep Sanat. 8 dile çevrilen ve yayımlandığı ülkelerde büyük ilgi gören "İşte Bunlar Hep…" serisinin ilk kitabı.

Yayınevi: Domingo Yayınevi