Satış Dışı

Ürün geçici olarak temin edilememektedir

İçimizdeki Balık Kitap Açıklaması

ULUSLARARASI BESTSELLER

2008 Phi Beta Kappa Yılın Bilim Kitabı
2008 Library Journal Yılın Bilim Kitabı (Evrim kategorisi)
2009 Amerikan Ulusal Bilimler Akademisi Yılın Kitabı
2009 Britanya Kraliyet Akademisi Yılın Bilim Kitabı Finalisti

Neden böyle görünüyoruz? Ellerimizle bir sineğin kanadı arasındaki benzerlik ne olabilir? Göğüsler, ter bezleri ve balık pulları birbiriyle bağlantılı mı? İç organlarımızın nasıl işlediğini daha iyi anlamak ve günümüzdeki çeşitli hastalıkların kaynağını bulmak için, belki de daha uzak taşların altına bakmamız, kurtçuklara, sineklere ve hatta balıklara odaklanmamız gerekiyor.

2006 yılının Nisan ayında manşetlere çıkan ve evrimin kayıp haklarından Tiktaalik'i keşfeden, alanının önde gelen profesörlerinden Neil Shubin, milyonlarca yıl öncesine gidip insan organlarının izini sürüyor. Fosilleri ve DNA'yı inceleyen Shubin, ellerimizin aslında balık yüzgeçlerini andırdığını, kafamızın yapısının soyu çoktan tükenmiş, çene kemiği olmayan bir balığınkiyle aynı olduğunu, genomumuzun birçok önemli parçasının solucan ve bakterilerinki gibi işlediğini söylüyor.

"İnsan olmaktan ne anladığınızı ne anladığınızı tamamen değiştiren heyecan dolu bir bilim macerası"