4/5 - 3 Kişi Yorum Yap, Kazan!

Hamur Tipi : 2. Hamur

Sayfa Sayısı : 158

Ebat : 13,5 x 16,5

İlk Baskı Yılı : 2019

Baskı Sayısı : 1. Basım

ya da
60 TL üzeri kargo bedava!

Gezegenlere, Uydulara ve Güneşimizin Etrafında Dönen Diğer Gök Cisimlerine İlişkin Öyküler, Bilimsel Veriler ve Yüksek Çözünürlüklü Fotoğraflar İçeren 158 Kart Gök kubbenin altında yepyeni bir şey! Bu eşsiz kart destesi sizi uzay ve zamanda bir yolculuğa çıkarırken Güneş Sistemi'nin doğumuna ön sıralardan tanık olmanızı, sekiz gezegenin her birini ziyaret etmenizi ve gezegenlerin derinliklerine dalmanızı, uyduları, asteroitleri ve kuyrukluyıldızları derinlemesine keşfetmenizi de sağlayacak. Her kartta ayrıntılarıyla incelenen tek bir konu, Gezegenlere, uydulara, asteroitlere ve kozmik arka bahçemize ilişkin daha önce hiç görülmemiş görseller, Her kartta çarpıcı fotoğraflar, Gezegenler, uydular, asteroitler, yıldızlar, uzayın keşfi ve tüm bunların arkasında yatan bilime ilişkin büyüleyici öyküler.

%33,3