Sepetinizde Ürün Bulunmamaktadır.


Zaman Çarkı Serisi 10.Cilt - Alacakaranlık Kavşağı

Zaman Çarkı Serisi 10.Cilt - Alacakaranlık Kavşağı

Zaman Çarkı Serisi 10.Cilt - Alacakaranlık Kavşağı

Tükendi
  • Ürün geçici olarak temin edilememektedir.

Rand, Nynaeve'in yardımıyla Gerçek Kaynak'ın eril yarısını temizlerken Zaman Çarkı dünyasında işler gittikçe karışıyor. Afetsınırı korumasız kaldı, Sınırboyu lord ve leydileri güneyde. Karakule'de, Logain ile Mazrim Taim arasındaki ayrım gittikçe daha belirgin oluyor. Rand Taim'e daha ne kadar güvenebilecek? Gawyn Egwene'in aşkı ile Beyaz Kule'nin talepleri arasında kaldı. Seçimi kaderini belirleyecek. Elayne'in taht üzerindeki hak iddiası hâlâ yeterince kuvvetli değil, üstelik Gölge entrikalarına onu da kattı. Masema Seanchanlarla ne iş çeviriyor?
Mat Cauthon Seanchanlardan kaçıyor. Perrin Altıngöz karısını kurtarmak için Shaidoları kovalıyor. Hem Caemlyn, hem Tar Valon kuşatılmış halde ve savaş hâlâ başlamadı. Rand al'Thor gözlerden uzakta, ittifakını güçlendirmenin yolunu arıyor. Dünyanın kaderi Alacakaranlık Kavşağı'nda. Gelecekte insanlığı ışıklı mı bekliyor, gölge mi, belli değil. Basit savaş yoktur. Bilinen evrenin tamamını ele geçirmek için verilen savaşın kargaşasını ancak Robert Jordan'ın yeteneği idare edebilirdi.



Sayfa Sayısı: 776

Baskı Yılı: 2013


Dili: Türkçe
Yayınevi: İthaki Yayınları

İlk Baskı Yılı : 2006

Sayfa Sayısı : 776

Dil : Türkçe

ISBN: 9789752733237

Eleştiri / inceleme

TÜMÜNÜ GÖSTER

Sabit Fikir

Fantastik Edebiyat: Kara deliğin içinde; küçük, oyuncu ışık toplarının peşinde...
Oylum Yılmaz

Fantastik edebiyata duyduğu ilgiyle Tzvetan Todorov’un “Fantastik” kitabını eline alanlar, kısa süre içinde ciddi bir hayal kırıklığına uğrayacaklardır. Çünkü Todorov, yapısalcı bir yaklaşımla bu edebi türü incelerken, her şeyden öte onun alegorik ve şiirsel okumaya kapalı olduğunu belirler.  Ve türü ortaya koyan ilk eserleri ele alır: Maupassant’ın, Henry James’in, Hoffmann’ın öyküleri, Balzac, Nerval gibi yazarların bu türe giren romanlarıdır bunlar ve günümüzün fantastik anlatılarıyla hiç ilgileri yoktur.  Çalışmanın nihayetinde ise fantastik edebiyatın Kafka’yla birlikte bittiğini belirtir Todorov. Çünkü, fantastik anlatılar doğal bir olaydan yola çıkarak doğaüstüne varırken, Kafka (Dönüşüm’ü masaya yatırarak)doğaüstü bir olaydan yola çıkarak anlatı boyunca bu doğaüstü hali doğallaştırmışt.

SABİTFİKİR’DE OKU
27.7.2016

Yorumlar (0)

Henüz yorum yapılmadı!