Sepetinizde Ürün Bulunmamaktadır.


Kanatlı Kediler Masalı 4 - Kentte Tek Başına

Kanatlı Kediler Masalı 4 - Kentte Tek Başına

Kanatlı Kediler Masalı 4 - Kentte Tek Başına

1, 2, 3. Sınıflar

Çevirmen: Naz Beykan
Tükendi
  • Ürün geçici olarak temin edilememektedir.

Dünya edebiyatının büyülü kalemi, çocuklar için yarattığı gerçeküstü aileyle günümüz dünyasını eleştiriyor.

"Yerdeniz" dizisi ve Mülksüzler'in yazarı, fantastik edebiyatın dünyada en çok okunan ustalarından Ursula K. Le Guin küçükler için yazdığı dizisi ilk kez Türkçe'de! Dört sıradışı kedi yavrusunun, her geçen gün daha çok makineleşip, tehlikelerle dolan büyük kentten kaçış öyküsünü anlatıyor. S. D. Schindler'in özgün desenleriyle canlanan 4 kitaplık dizide, Le Guin kedilerin ilginç dünyasını onların en doğal halleriyle anlatırken, günümüzün sosyal konularını doğaüstü bir kurguyla işliyor ve masalla gerçeği yine başarıyla harmanlıyor.

Siyah kanatlı, güzel Emma çiftlikte çok sıkılmakta, büyük kente gitmek, yeni arkadaşlar bulmak, maceralar yaşamak istemektedir. Sonunda bir gün cesaretini toplar ve havalanıp yola koyulur. Ancak, kanatlı bir kediye ne başka kediler, ne insanlar, ne de köpekler dostluk gösterir. Üstelik, sığındığı evde Emma'nın canı daha da çok sıkılır…



Sayfa Sayısı: 48

Baskı Yılı: 2008


Dili: Türkçe
Yayınevi: Günışığı Kitaplığı

İlk Baskı Yılı : 2008

Sayfa Sayısı : 48

Dil : Türkçe

ISBN: 9789756227930

Eleştiri / inceleme

TÜMÜNÜ GÖSTER

Sabit Fikir

Fantastik Edebiyat: Kara deliğin içinde; küçük, oyuncu ışık toplarının peşinde...
Oylum Yılmaz

Fantastik edebiyata duyduğu ilgiyle Tzvetan Todorov’un “Fantastik” kitabını eline alanlar, kısa süre içinde ciddi bir hayal kırıklığına uğrayacaklardır. Çünkü Todorov, yapısalcı bir yaklaşımla bu edebi türü incelerken, her şeyden öte onun alegorik ve şiirsel okumaya kapalı olduğunu belirler.  Ve türü ortaya koyan ilk eserleri ele alır: Maupassant’ın, Henry James’in, Hoffmann’ın öyküleri, Balzac, Nerval gibi yazarların bu türe giren romanlarıdır bunlar ve günümüzün fantastik anlatılarıyla hiç ilgileri yoktur.  Çalışmanın nihayetinde ise fantastik edebiyatın Kafka’yla birlikte bittiğini belirtir Todorov. Çünkü, fantastik anlatılar doğal bir olaydan yola çıkarak doğaüstüne varırken, Kafka (Dönüşüm’ü masaya yatırarak)doğaüstü bir olaydan yola çıkarak anlatı boyunca bu doğaüstü hali doğallaştırmışt.

SABİTFİKİR’DE OKU
27.7.2016

Yorumlar (0)

Henüz yorum yapılmadı!